Allt för att hålla igång bloggandet

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Det beror helt på hur viktigt det är. Måste man så måste man. Annars måste man inte.

HAR DU BRA KONDITION?
Nej, blir anfådd och klimakterievarm av att cykla till skolan. VARJE DAG. Det är en cykeltur på 4 minuter. Tack och hej /Hurtig tjej.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Som att jag borde både duscha och plugga. Det här med att röra sig från under täcket när vädret är som det är (=storm) känns ju dock lite tvek. Lär skjuta på duschandet till imorgon och sängplugga. Myspys :].

KAN DU LAGA MAT?
JAG KAN TYP DET? Har gjort det typ tre gånger nu? Magiska Olivia. Har jag skrivit det här förr? Satan vad deja vu.

VAD PLUGGAR DU?
Arena Kultur och Media, just nu med inriktning Internationella relationer.

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Nej. Nej. Nej. Ofotogenisk eller ba.. ful? Vi kör på nummer 1.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja. Gjorde mest ingenting förutom att vara hyperaktiv och terrorisera min trötta pojkvän tills han lyckades somna ändå, men det är väl så det ska vara? Typ.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Jag vill säga te, fast å andra sidan så hatar jag te. Vatten är ju najs. Eller OBOY VILKET VACKERT VÄDER.

ÄR DU NYTTIG?
Alltså. nej. eller. nej. eller. Det går i perioder. Just nu är jag nog rätt nyttig. Förutom när jag äter lakrits till kvällsfika och kladdkaka till frukost. Okej nej.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Min karriär är ungefär Ica, Ica, Ica och Ica. Just nu jobbar jag på Ica.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
EXTREMT motvilligt vid 11-tiden. Fick igen terrorn på morgonen istället. Värt.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Halo Reach. Spelar ungefär bara det tills vidare.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Alltså.. Oblivion. Ingen tvekan. Fråga mig igen om en månad. Då är det Skyrim.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Väldigt lite. Jag brukade vara tålig, men man blir väl avvänjd eller något.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Har en tendens att göra det. Nej okej så ofta är det inte. En gång spydde jag i en papperskorg i skolkorridoren. En annan gång på Storgatan. Och en gång i mitt eget knä under en flygtur. Den var kul.

VAD SA DU SENAST?
"I så fall om de är i min tvätt, men här är de inte"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Peace and love. Åh vad jag älskar Peace and love.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Ingen alls oftast/förhoppningsvis. En gång ringde jag Victor. Ibland ber jag Elin gå på promenad med mig, men oftast vill jag helst vara ifred.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
Kaffe, eller te, eller soppa, eller vad som helst varmt. Problemen ligger i att 1. måste bli kall för att hämta det. 2. matkoman är redan här. Någon varm kan komma hit och värma mig istället.

HAR DU SNYGGA SKOR?
Eh ja. De beste. Svarta glansiga läderkängor om ni ville veta.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
Det brukar vara "Hej".

HAR DU KÖRKORT?
Nej. Har börjat inse ungefär NU hur extremt praktiskt det hade varit. Har liksom inte kännt större behov av det tidigare eftersom man liksom alltid klarat sig utan? Men sen alla andra börjat få det, särskilt Elin, har jag börjat förstå att det är ganska smidigt.

ÄR DU ENSAM NU?
Yup. #Foreveralone. Stackars mig.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Ser fram emot att softa. Kanske prova lite studentmössor, men mest softa.

Kommentarer
Postat av: Ronja

snor denna bra tack hej

2011-10-19 @ 10:12:37
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Har en tendens att göra det. Nej okej så ofta är det inte. En gång spydde jag i en papperskorg i skolkorridoren. En annan gång på Storgatan. Och en gång i mitt eget knä under en flygtur. Den var kul.



HAHAHAH! usch vad äcklig du egentligen är! hahaha

2011-10-21 @ 16:41:57
Postat av: Olivia

Spya är ganska äckligt ja

2011-10-22 @ 15:59:33
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback