LP.

YESYES! Jag och min familj ska byta stereos! Pappa får sin kära och efterlängtade bergsprängare tillbaka och jag får multistereon med fyra golvhögtalare! Tror ni inte att det kommer eka musik? Jag kommer kunna spela LP-skivorna på mitt rum! Istället för en massa "Nej Olivia spela inte nu vi ser på tv" 24/7. Hallå är jag lagomt tagg? Nej jag tror inte det! LEEEETT DET BÄSTA SOM HÄNT I ÅR! YEAH PÅRE BA YEAH.  Så nu lägger jag till "Massa underbara Lps" på min önskelista så att ni alla kan hitta någon gammal goding eller bara någon som är allmänt bra och ge till mig. Capish?

Spara inte kvittot. Dubbla upplagor är coolt.

Kommentarer
Postat av: viktoria

DU FÅR INTE LPN!

NOWAY!

2008-12-08 @ 17:48:02
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback