Lilla julafton

Hittade detta utkast från när vi firade lilla julafton för en sådär 1,5 månad sen, och tänkte varför inte lika gärna publicera det. Denna blogg har blivit lite prestationsångest-fylld. Får lite känslan av att något väldigt speciellt ska måsta ha hänt för att det ska hamna här. Ska försöka ta mig ur de gängerna lite tänkte jag. Tillsvidare: lite julstämning.
 
Julpinglan Elin hade självklart fixat tomteluvor åt härskapet. 
 
Officiellt rätten med störst hatkärlek pga gott men så jävla drygt att skala rödbetor.... Vi åt även glöggmarinerat kött för intensifiering av temat.
 
Jag delade ut mina julklappar även fast vi inte skulle köpa några pga obotlig shopaholic och så stannade vi inne i skydd från stormen och snackade skit inpå småtimmarna istället för att gå och se Kristian Anttila.
 
Från mig till er: en riktigt god jul och ett gott nytt sjätte bloggår. Hurra, hurra, hurra!

Kommentarer
Postat av: Rocker

Superfin bild på dig

2014-01-28 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback