Hade jag väl pengar, hade jag biljetter, hade jag nog suttit här ändå

En dag bjöd Maja på lunch, grekisk sallad, på sin altan. Jag fick en egen skål utan lök (woho!). Götta att laga mat ihop och äta i solen. Borde man göra varje dag.
 
Elin var sen och då får man inte vara med på bild. Man får heller inte något vatten + att man får hämta oliverna själv. Sådant är straffet och lagen.
 
Och sen lirade vi Jenga, alla med olika regler. Vi körde fyra vändor där alla förlorade en gång och sedan en sista om vem som var ultimate loser = jag :( (ps vinden). Hemskt spel pga ingen vinner, bara förlorar.

Och så var det med det. Nu tänkte jag att när solen börjar dröja sig kvar på kvällarna ska det hamna lite fler festbilder här. För sommaren = festläge och det måste man ju dela med sig av. Taggad på asmånga asbra festbilder! Ikväll blir det till exempel bröllop på Tjädern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback