Viii gliiideeerr

Jag och Joakim bestämde att det var dags att plocka fram brädorna för säsongen. Det gick lite knackligt i början men efter att ha kännt in dem ett varv så lyckades vi ta oss en runda och in mot stan. Bytte även gummi i min och hoppas på lite skönare åk i framtiden. Tror att den kommer bli använd några fler varv denna sommar än förra. Sedan mötte jag upp Elin och solhängde lite med fattigmansfika. Och så kollade vi på skor. åh skor<3. Tur att det är löning imorgon. (rubriken är för övrigt en referens till världens bästa reklam). 

Kommentarer
Postat av: Määndy

Men fyyyy vad taskigt att visa detta när min fot inte är hel nog att åka med :(:(:(:(:(:(:( VI ÅKER DIREKT JAG ÄR HEL OK?!

Svar: OK!
Olivia

2013-04-24 @ 19:13:49
URL: http://maandy.webblogg.se
Postat av: Elin

Asså bästa reklamen

Svar: <3
Olivia

2013-04-24 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback