Living life in the fast lane. Give it up when you got no game. Oh, this is definitely all for you.

Kanske är dags att blogga igen. Joakim bad mig för några veckor sedan att "blogga om vad du gör på dagarna, så man slipper fråga", men det är inte helt enkelt när jag för det mesta antingen pluggar eller åker mellan diverse pluggplatser. Här är i alla fall några bilder från när Niklas fyllde år i lördags. Niklas själv är självklart inte med på någon bild precis som resten av festen eftersom jag som vanligt glömmer bort att jag har kameran i allt utom 5 minuter, men här är åtta av de som var där i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att bilden på mig och agnes är sjukt mycket mer romantisk än bilden på mig och elias

Svar: Haha japp, bästa parbilden någonsin. Du kan få en kindpussbild av mig senare if you want it (Y).
Olivia

2012-09-24 @ 23:50:23
URL: http://iidasanden.blogg.se
Postat av: Joakim

åh vilken glädje jag fick när du hade uppdaterat, sen såg jag mitt namn till och med! var tvungen att läsa det två ggr för att vara säker!! haha :D

Svar: Hahah bra där. De små glädjeämnena i livet. Ska försöka blogga mer just for you.
Olivia

2012-09-25 @ 00:40:02
URL: http://irrelevant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback