Vardagsbloggning

Ja, efter att blivit upplockad av en Elias för att åka iväg och luncha ser min tillvaro ut lite såhär. Imorgon har jag min första tenta och jag känner mig verkligen inte redo för det. Så himla kul med universitetsstudier!!!!! fast nä...  Vill skjuta mig i huvudet. Vem tar mitt id och skriver tentan åt mig imorgon?
 
Och här har ni min, inte så genomarbetade, plugglista. Eftersom den bara är en halvtimme än så länge blir det lite upprepningar, men har ni några tips på bra plugglåtar/-listor så tipsa gärna.   
 
Annars har den här fina lamamössan från Danisnotonfire's merch-shop blivit min bästa vän. Den är typ den mjukaste, mysigaste, bästa mössan jag någonsin ägt, så jag har den ungefär all min existerande inomhustid.
 
Igår bakade jag för övrigt en citron-cheesecake som jag gärna visat er men den var betydligt godare än den såg ut att vara. Det lär dröja innan jag lyckas göra bakverk snygga nog att publiceras. Det här med matbloggande känns betydligt längre bort helt plötsligt. 
 
Det kanske märks att detta inlägg främst är någon form av procrastination, men nu är det över. Back to plugg. Vi möts på andra sidan tentaland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback