En lördag

Jag vet att jag är hemskt hemskt dålig på att blogga, och jag ska sluta komma med utsäkter för ni vet redan hur de låter. Här är i alla fall fyra bilder från när vi var hos Michelle förra lördagen. Även om kameran hakade med blev det som vanligt inte så många bilder så nedan följer några av Sannis bilder som jag haffat och redigerat eftersom hon var lite duktigare än mig.
 
Lite så såg det ut. Vi avslutar med den här bilden som hade potential att vara så himla fin eftersom Victor ser fabulous ut. Jag lever dock efter regeln "det är bättre att vara ful med flit än när man försöker se bra ut" och förstör hela bilden med mitt derp-uttryck, men det bjuder jag på.  

Kommentarer
Postat av: Erica

Du passar väldigt bra i lugg hördu!

Svar: Tack så mycket!! Har precis börjat bli less på den igen så det boostar oerhört!
Olivia

2012-10-23 @ 22:53:28
URL: http://attorda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback