Tyler Hilton

Med tanke på att det snart är dags för nästa konsert tycker jag att vi tar och visar dessa bilder nu på när jag och Lovisa efter glömda biljetter och stress fram och tillbaka hamnade på Bitterzoet och såg Tyler Hilton tillsammans med hundratals snyftande och hulkande One Tree Hill-fans. Efter spelningen köpte Lovisa mig två skivor (och två till sig själv) för att vi skulle kunna gå fram och säga att vi kommit dit enda från Sverige. Det visade sig att han inte visste var Sverige låg... jaha. 
 
Och imorgon bär det av till Stockholm med Amanda för att bocka av min första punkt på min bucket list (ja jag har också en sån) nämligen "Se The Used live" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback