Pensionärslunch med Emil Jensen


Idag var jag och Maja på lunchföreställning i Studion. Konstig upplevelse att sitta och äta fisk vid ett långbord med 8 pensionärer men vi var nöjda med att sänka hela lokalens medelålder rejält! Spelade gjorde Emil Jensen och vi kände väl att man bara måste gå trots att det var mitt på dagen och man egentligen inte har tid bara för att man faktiskt blir lite lyckligare för varje gång man ser honom. Hur kan man inte bli lycklig åt någon som sjunger agnostiker-gospel i silverhängslen? Och så spelade han Så får du mig ändå igen såklart och jag blev fylld av allt mellan otrolig sorg och gränslös glädje samtidigt igen såklart eftersom det är en av de bästa låtarna som finns. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback