Kristihimmels


Efter en lååååång långhelg har jag lyckats få över lite bilder på en dator med internet. Här är några från en colab-fest hos Elin och Linus i onsdags. För man måste passa på liksom.








Detta är Linus. Jag hade tyvärr ingen bild på Elin, men ni lär väl veta hur hon ser ut. Annars kan ni bara låtsas att det är hon på bilden också eftersom de ändå är tvillingar :P. (Ja Elin jag ska berätta att ni är tvåäggs eftersom man inte kan vara enäggstvillingar om man är olika kön och att ni inte är mer lika än vanliga syskon (söndagsfakta från oss till er)).








Här dansar vi i ett vardagsrum om det inte syns, och så avancerade vi till både altan och tak eftersom det är festa-ute-varmt numera. Hurra för det!


Och detta är Adam som står för väldigt många av festens bilder tror jag. Han sa i alla fall "Olivia jag tog slut på ditt kamerabatteri". Det var allt för oss. Tack och bock.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, älskar bilder på mig och agnes<3

2012-05-21 @ 11:55:46
URL: http://matarbast.blogg.se/
Postat av: Elin E

Ja tack Olivia det är inte alla som förstår det. Bra att påminna lite.

2012-05-21 @ 11:59:29
Postat av: Elin E

Btw det är min hand på första bilden!!!

2012-05-22 @ 01:24:15
Postat av: Joakim

hahaha fin beskrvingning om enäggtvillingarna där osv haha!



sv: Jag har bara två jobb + skolan för mig! :)

2012-05-22 @ 23:46:30
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback