Vinyllycka

Idag är det den 28 Mars och Markus Krunegård släpper Mänsklig Värme! Om två dagar ser jag honom på Folkets hus. Jag har förhandsbokat även denna skiva på vinyl sedan länge. Till min besvikelse löd mailet imorse "Försenad från leverantör". Med räds icket. När jag kom hem hittade jag ändå något i min brevlåda.




Hurra vad fin! Denna kommer göra sig så fantastiskt bra på i en av ramarna på min vägg. Dessutom fick jag nu även med alla deluxe-spår från skivan!




Och när man sedant vikt ut den en bit inser man att den där The Used-loggan i omslaget inte är en riktig del av det. Knytnäven är den riktiga bilden och loggan är en stencil!!

Just nu har jag påbörjat lyssningen av Mänsklig Värme och här hittills mer än nöjd. Den fantastiska musikvår som detta är har börjat! Nu väntar ännu mer fantastiska skivsläpp av bland annat Marilyn Manson, The Hives och Kent! Skål för vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback