Ung Företagssamhet


Igår travade vi runt bland allt folk och alla montrar på UF-mässan. Jag släpade med mig kameran dit för att sedan glömma att jag gick och bar på den, men en bild fick jag med mig hem i alla fall.


Och även dessa två. Köpte en sådan här liten parfymbehållare till mamma för kanske 1,5 år sedan som gick sönder efter 1 år och sedan dess har jag letat efter något ställe där man kan köpa en ny, och lyckan när jag hittade ett uf-företag som sålde dem i olika färger. Otroligt smart och bra grej, så jag köpte varsin till mig och mamma. Är för övrigt gladast i världen att det inte är jag som står i de där montrarna. Det kan faktiskt vara en av de jobbigaste sakerna som finns. Avundas er ej.

Kommentarer
Postat av: Elin E

Gud vad oerhört glad och peppad jag ser ut!

2012-03-24 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback