Tisdagsmat


Håller på att experimentera mig fram till den perfekta tomatsoppan. Ska dela med mig av receptet när jag lyckats. Denna blev helt okej till smak men helt horribel till utseende som ni kanske kan se.


Åt avokado istället. Bra brunch.


En maträtt jag inte riktigt vet vad den heter, men biff, ägg, potatis, rostad baguette (så himla kul!!), lök, och en sallad på spenat, champinjoner och dijonsenap om mina smaklökar fungerar som de ska.

Och till alla som klagar på mig som lägger ut bilder på mat, samt att jag gör AVACERAD SHIT: Tomatsoppa tar 10 minuter att göra. Middagen har jag inte lagat. Sluta whina på mig och få mig att låta pretantiös bara för att ni är lazy out of this world. Vore roligt om någon blev inspirerad istället. Är det någon där ute som blir det? Mat äger ♥. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: frida

har så recept på bästa tomatsoppan btw!!!

2012-03-27 @ 21:06:35
URL: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback