Put on ya cape, you a super hoe


Nu måste jag ta tillfället i akt att skriva om en lite unpopular opinion jag har. Jag ÄLSKAR Stupid Hoe.

Jag har gått och blivit förälskad i en låt av en mainstream-artist. Jag hatar i allmänhet hiphop och rnb, men stupid hoes is so wack och jag bara älskar det. Jag vet inte om Nicki Minaj försöker vara ironisk när hon sjunger låten, men det är så jag lyssnar på den. Det är en sådan där låt som får en att vilja hoppa och skrika. Man tänker på alla jävla Stupid hoes (och som den hatiska person jag är har jag många sådana), men för en gångs skull känner man bara glädje när man skriker FUCK A STUPID HOE. Låten är så sprudlande och full av energi, texten är helt jävla knas men på sina ställen fruktansvärt fyndig, videon gör att man vill skratta och få ett epilepsi-anfall samtidigt. Det går inte att inte vara glad! Jag har fått kritik för det här, men jag svarar bara: You a stupid hoe.

Det är ett strukturerat kaos. Basen dunkar i hela rummet, både Nickis minspel och varierande röstlägen har en lockande lekfullhet över sig, och allting bara skriker originalitet. Jag förstår i ärlighetens namn inte hur så många kan hata denna låt. Jag vill bara dansa!

(Plus att Nicki Minaj är så jävla SNYGG, men det är inte direkt specifikt för just detta).
(Parantes 2: Det är förbjudet att lyssna på låten genom skoldatorernas högtalare. Använd något med feeling eller åtminstone ett par hörlurar så att det känns).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback