29 030 400 sekunder


Ibland önskar jag att jag kom ihåg hur det var allt började, men det gör jag inte. Helt plötsligt så bara var allt. För med Victor finns inga regler och inget är bestämt. Det bara är. När han sedan tyckte om mig tillbaka tänkte jag hela tiden att det var någon som drev med mig, eller att allting var ett spel. Jag tror aldrig att jag varit så rädd i hela mitt liv. För ingen som han kunde väl ändå vilja ha någon som mig?

Men sakta men säkert har jag faktiskt börjat lita på en annan människa för första gången, och gör det mer och mer för varje dag. Och nu. Nu har någon som han velat ha någon som mig i ett helt år, och vad som än händer skulle jag aldrig byta det mot någonting.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Detta inlägg gjorde mig lycklig!

2012-06-11 @ 20:19:23
URL: http://bunnny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww

2012-06-11 @ 21:37:47
Postat av: David Merander

Ja, ni verkar ha ett väldigt fint förhållande ni två, och som jag sa till dig för längesedan när vi sågs så måste du tro mer på dig själv, för du är så mycket bättre än du tror.

Grattis till studenten förresten!
Hoppas att du hittar rätt ute i världen.

/Din farbror

Svar: Ja jo jag vet egentligen att jag kan tro mer på mig själv än vad jag gör. Det kommer tyvärr inte instinktivt än, men jag jobbar på det! Tack så mycket för allt David!
Olivia

2012-06-15 @ 12:18:37
Postat av: Maria

Det finns ett litet gäng här som alltid tänker på er även om vi alltid är på olika ställen och vi inte är så bra på att säga det ... Det kan du lita på. Kram vännen, och grattis på studenten, igen.

Svar: Tacktack. Även om vi inte är så bra på att höra av oss tänker vi på er också. Hoppas allt går bra med lägenheten och barnen!
Olivia

2012-06-15 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback