Balen 2012


I måndags var det dags för studentbalen. En riktig wake-up call om att skolan snart är över för gott. Jag mötte upp dessa brudar för lite förfriskning, fix och trippande på röda mattan. Sedan fick jag dansa vals med två ståtliga kavaljerer och så hade vi det trevligt fram tills att balen förvandlades till Five och vi bestämde att det var dags att dra vidare.


Fotade gjorde (bland andra) min syster, men vi var väldigt ostrukturerade och röriga så vi skrattade mest istället.


och såhär såg jag ut. hejhej!


En lite mer samspelt bild som jag nallade från Vimlig.

Igår bröt vi av med att ha Marvel-maraton istället och äta pizza på golvet, och hur kul det än må vara att känna sig fin och gå på bal är det minst lika bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback