A little list

1. Konstiga saker du gör när du är ensam hemma
Gör väl vad alla andra gör när de är ensamma, men dansar, sjunger, pratar med mig själv. Sådana grejer.

2. Vilken sorts person attraherar dig?

Någon som är rolig, smart, kreativ... och snygg. Jag är EXTREMT ytlig, på det naturliga planet. Bryr mig inte jättemycket om kläder och smink osv. men har svårt för människor med fula ansikten. Har inte direkt några särskilda kriterier på vad som är "snyggt" i någons utseende heller. Symmetri kanske hahah. Nej jag vet inte. Men ett stort, vackert leende är bra.


3. Vad har du på dig när du ska sova?

Har ju fobi för kläder. Alltså kläder måste vara det obekvämaste som finns, så är nudist javisst så ofta jag kan. Särskilt när jag sover för då ska man vara bekväm och HAKUNA MATATA.


4. 5 saker du stör dig på hos andra människor.

- När någon tar en för givet. Hatar att bli tagen för givet.
- Folk som tror att människor kan ha olika värde. Typ rasister, homofober etc. Känns konstigt att skriva i samma punkt som man klagar på folk, men det är ju olika saker att störa sig på egenskaper och att värdera människor olika generellt.
- När folk inte hör av sig. Hör väl till lite att bli tagen för givet, men det gör mig jättearg. Särskilt när man har "kanske"-planer, och den andra gör nya, fasta planer utan att säga till att de blivit upptagna. Det är elakt.
- Dubbelmoral. Hatar dubbelmoral och är dubbelmoral. Dubbelmoraliskt.
- Oresonlighet. När det inte går att argumentera med folk för att de är close minded och inte vågar bli ifrågasatta eller ser en möjlighet i att lyssna till andras åsikter.

5. Något som du oroar dig för konstant.
Vad andra tycker om mig. Försöker att leva livet ändå och bara göra, men den där gnagande känslan sitter alltid i bakhuvudet. Tror nästan att jag skulle klara mig så mycket bättre om ingen annan fanns. (In contradiction till att jag är rädd för ensamhet, hurra).


6. När fick du din senaste kyss?

Beror väl på hur strängt man räknar vad en kyss är, men i eftermiddags säger vi. Annars är det ikväll. Ni lär väl läsa detta efter att det har hänt ändå så.

7. Hur ser du på alkohol och droger?
Tycker att måttlighet är bra. Ungefär det tycker jag. Tycker i allmänhet att folk får göra vad de vill, men det är ju lite trevligare om man kan hantera det också.

8. Finns det något du vill säga till ett ex?

Nja alltså jag önskar att vi kunde ha en casual chat någon gång för han verkar trevlig, dock töntig som verkar tycka att det är pinsamt/jobbigt att prata med mig nykter fast det var på mellanstadiet vi var "ihop".... lol.

 

9. Vad är det bästa som hänt dig denna vecka?

Några av föreläsningarna på Umeå universitet. För första gången känns det som att jag vet vad jag vill göra med mitt liv.


10. 3 Saker som gör dig rädd
- Ensamhet.
- Att fastna i ingentinget. Att det liksom inte blir något av mig och så sitter jag där om 40 år och ångrar att jag aldrig levde. Den tanken gör mig jätterädd.

- Att bli svårt sjuk. HIV, cancer, få rörelsehinder etc. Sådana saker. Också jätterädd. Gud vad heavy detat blev.

 

11. Något som alltid får dig på bättre humör.

Klipp på söta djur!!! På senaste tiden har det varit rävar, tvättbjörnar och sälbebisar!! ÄLSKAR SÄLBEBISAR! ♥


12. Något du längtar till.
Cocktailparty Harry P-fest, London, vår/sommar, ev. volontärresa, RESTEN AV MITT LIV.


13.Vad är din tro?


Kommentarer
Postat av: Vicky

Sälen mjauar ju! :D

eller så piper de bara när han andas men gu se gulligt!

2012-02-02 @ 08:45:53
URL: http://vickevick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback