Mänsklig värme


Kolla så fint det är på min vägg nu! Markus Krunegård sitter mitt emellan en The Used stencil och en liten pojke. Mänsklig värme är enligt mig ungefär som väntad. Absolut inte lika bra som Markusenvangeliet (det är svårt att topppa), inte riktigt lika bra som Prinsen av peking och Lev som en gris... men ett riktigt bra album lik så väl. Om ni ska lyssna på något, lyssna på Askan är den bästa jorden och Love of my life. På Spotify finns dessutom exklusivt den otroligt passande låten London. Markusmarkus, you're the love of my life.

Utbrast under hans spelning att just där, just då skulle man dö lycklig. Varje spelning med Markus är fantastisk just för att det är så fint och fult på samma gång. Det är en sådan vacker smuts att man inte kan låta bli att förlora sig i det.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Markusevangeliet är ett av de bästa albumen jag lyssnat på. Va de säger om sin musiksmak vet jag inte. Men sp känner jag!

2012-04-11 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback