I won't hear another word about changing

Början av en fredag

och början av en lördag. (Nils och Nils).

Jag känner inte riktigt för att blogga "det här har jag gjort i helgen"-inlägg, men det är väldigt dött här.  Kulturnatta kan jag väl nämna i alla fall. Min pappa hade 50-årsfest och Felix, Agnes, Nils och Ronja dök upp. Man kanske inte får tycka det, men det var fruktansvärt trevligt. En gratisfylla senare trallade vi in till stan och satt på kajen och Vita Björn i en väldigt seg stad. Mot natten hängde vi på Max och så slutade kvällen med att jag, Jonas och Victor följdes åt tillbaka till Haga. Jag missade nattbion jag ville se för att ingen följde med mig i slutändan, men så kan det gå ibland. Kulturnatta sög i sig självt, men sällskapet var trevligt osv. Adjö.

Kommentarer
Postat av: NIlset

Gillar verkligen den här bilden! Starsisters

2011-05-24 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback