Frälsningsarmén my ass

 

Tittade precis på Kalla Fakta, skrek, grät, fick ont i hela kroppen. Frälsningsarmén. Jag tänker aldrig aldrig handla på Myrorna igen. Det kan de fetglömma. Vilka jävla idioter. Jag har alltid vetat att det finns trångsynta människor såklart, och man tror väl det man tror även om det är idiotiskt (vilket jag tycker religion i allmänhet oftast är) men de insatser de har gjort för att motverka homosexuellas rättigheter i olika länder gör mig spyfärdig. Vilken äcklig jävla organisation. Om de åtminstone kunde vara ärliga. Ingen respekt. Marie Willermark, vilket jävla nöt. Jag är förbannad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men säg vad ni står för! Hur feg får man bli. Nej, är riktigt upprörd. Blir rädd, är det detta skattepengar ska gå till.

2011-05-10 @ 17:10:29
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fattar inte att det finns folk än idag som är emot homosexuella..fy fan.



//anna

driver webshop

snygga linnen tshirts posters smycken och tygkassar.

www.avanna.se

2011-05-11 @ 16:44:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback