All you say is "Damn! Damn! Damn! my feet just wanna touch new ground"



Här är HandSome UF-bild #2 för imorgon klockan 08:20 drar jag med hela arenagänget på regionala UF-mässa i Skellefteå. Vi lämnar alla problem hemma i två dagar och lägger all fokus på detta tills vi kommer hem igen lagom till Umeå Open. Herre vad jag är nervös. Pinkar på mig. Okej nej det gör jag inte, men nästan. Vi ska hålla en fyra minuters redovisning av vårat företag inför juryn också. Min scenskräck kommer inte göra mig gott. Jag kommer glömma hela mitt liv hemma. Var är vårt strykjärn??!?!? La ner för mycket tid på töntiga spel ikväll och för lite på packning. Pluggandet sen? Skulle ta tag i det i helgen, men den var rubbad om något. Åh gud. Har nog aldrig varit såhär stressad någonsin. Frågan är ju om jag kommer sova inatt. Bryter nog ihop mentalt snart. Stöd tack. Tänk lite extra på oss imorgon vid tre-tiden. Eller hela idag och imorgon. Ni kan ju välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback