Till Amanda del 4



Godmorgon säger jag och min kopp. Idag hade jag grädde i kaffet. Det blir så när man varken har tid eller pengar över till att köpa mjölk. Egentligen skulle jag vara ledig idag, men när de ringer och ber mig hoppa in ett pass KAN jag inte tacka nej, så om 10 minuter beger jag mig tillbaka igen. Emil frågade om jag ville jobba för honom på Måndag till exempel och det gjorde ont i mig att säga nej eftersom jag redan jobbar då.

Hur dryg Amanda är som pressar mig att blogga
Det har varit rätt skönt att inte behöva tänka på bloggen. Sedan jag slutade värdera mitt liv i siffror tappade jag kanske lite motivation eftersom jag inte längre kände mig tvungen att hålla uppe statistiken, men allting blev så himla mycket lättare. Amanda spräckte min bubbla totalt elak som hon är, men och andra sidan så tycker jag om att blogga också. Det krävdes väl bara en liten push för att komma igång igen. Dessutom behöver jag inte känna pressen över det absolut jobbigaste med att skriva inlägg, att hitta på rubriker. Många av mina klara inlägg står opublicerade i flera timmar för att jag inte kan välja rubrik, så tack för det.

Det där med att framkalla bilderna gick förresten inte så himla bra eftersom jag har för svårt för att ta slut på rullen. Jag vill liksom inte ta några bilder i onödan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ja men om jag är elak så är det ju tur att du är snäll i alla fall ♥

2011-07-13 @ 10:00:16
URL: http://maandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback