So maybe you should learn, maybe you should learn



Här sitter jag en torsdagsnatt och skriver. Det är såhär det går när man har en inlämning till imorgon och man började alldeles... nyss. Alltid lika bra med framförhållningen den där Olivia. Nyorden håller på att ta kol på mig, och jag är ofantligt trött. Så trött att ordet ofantligt får mig att börja fantisera om cirkuselefanter. Remember kids, be cool and stay in school så får ni det kanske inte såhär jobbigt som jag har det just nu. (Lite tips från coachen sådär). (parantes2. Jag vet inte riktigt om ni är så där ultraintresserade av mitt nattliga pluggande, men kanske, bara kanske är ni just exakt det. I sådana fall säger jag varsågoda, det var så lite).

Jag deppar dock inte ihop. Jag kämpar på och taggar upp inför helgen. Den kommer bli hur bra som helst tror jag.

Nej nog med bloggsvammel nu. Tillbaka in i språksociologins underbara värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback