I break habits just to fall in love, but I do it on designer drugs



Neon Trees (vad är grejen med det bandnamnet egentligen?) släppte sitt debutalbum Habits ifjol och är aktuella med singeln Animal. Tidigare idag upptäckte jag båda dessa två faktorer och blev lite kär sådär. Vilket jävla album. Jag har en weakspot för sådana här band om det inte framgått tidigare. Shit. Sen att det är en brud (Elaine Bradley) på trummor  tycker jag är extra tufft då bra band i princip ALLTID består av endast killar. Kolla in Animal och Sins of my youth.

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: men herregud olivia vad söt du är! nja tror snarare det är en prioriteringsfråga, liksom lägger hellre pengar på mat än på foundation. haha. och klart att jag känner mig tjock ibland men det tänker jag aldrig klaga på inför någon annan då det är typ det töntigaste i-landsproblemet jag vet!! men tack. och du är vacker, glöm inte bort det.

2011-02-18 @ 16:11:25
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback