Coffee and balloons







Agnes mutade mig med kaffe, och sådant gillar jag ju. Numera går jag webbdesign (loveit!) och på fredag har jag prov i photoshop. Även om jag redan kunde en hel del så har jag lärt mig ett par nya trix och jag tänkte att jag kanske skulle hitta tillbaka till att ta riktiga foton då och då. Det är ju faktiskt så man utvecklas och det som är lite meningen. Jag menar även om jag är extremt amatörmässig hobbyfotograf så kan man ta sitt hobbyfotograferande på allvar. Så håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Ozciz

COFEEE!!! :D :D :D

2010-09-13 @ 19:13:47
Postat av: Agnes

jag ser lite tjock ut.... men det är väl fint det med

2010-09-13 @ 22:05:12
URL: http://agnesjosefin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback