If I lay here, If I just lay here, would you lie with me and just foget the world?





Jag vet att jag bloggar dåligt, förlåt. Jag ser dock att ni kikar in här även när jag inte bloggar, och den tanken gör mig helt fruktansvärt glad. Åh vad jag tycker om er. Just nu är jag lite smått besatt av foton på folk som ligger ner, (klicka på bilderna för att komma till källorna), och skulle vilja ta lite sånna bilder här utanför. Problem 1: min granne är snygg heh, så jag undviker helst att verka allt för konstig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

FOTORUNDA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-26 @ 22:04:06
URL: http://aamaandaan.blogg.se/
Postat av: Ronja

alltså jag dog av dom här bilderna. DOG. for real. den första, och den med vägen, och den med pappersflygplanen...



AAAAHHH

2010-05-26 @ 23:17:00
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Nils

sånna här bilder är så 2009

2010-05-27 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback