Något coolt, Steve!

Jag sitter och funderar lite på vad gårdagens inläggen var egentligen? Jag tror inte riktigt att jag tänkte efter när jag skrev det, men det spelar väl inte så stor roll. I alla fall så pratade jag med Nils ett par timmar igår och han tjurade på att han inte fick ett enda ord i inlägget trots det. Jag tror att han försöker utnyttja mitt kändisskap. Ska jag säga något om Nils då? Nils han är dum i huvudet eftersom han tror att jag är hur lättlurad som helst. Det är jag inte. Jag är snäll, men inte lättlurad. Han säger saker som att vi är så intima av oss så att vi ska äta hjortron och spela krocket, eller något sådant.

I vilket fall som helst har Nils en egen blogg. Den är mycket intressant... han skriver om vad han lyssnar på och Loka typ. Mycket spännande. Den har ett klatschigt namn också, Djungelvibbar. Kika in nu.

Agnes Blomman Bringlöv hälsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback