Fotobloggare

Om fotobloggare

Det har jag väl anat hela tiden egentligen, men ni tycker alltså att jag ska lägga ut mycket bilder. Det tycker väl jag också och det är klart att det är roligt att det är något att vilja ha från mig. Jag tycker själv inte att jag fotar särskilt bra. I alla fall inte relaterat till vad som finns därute liksom. Jag skulle inte kalla mig själv fotobloggare, men det är inte det som är poängen. Poängen är att om ni någon gång följt en fotoblogg så vet ni säkert redan att fotobloggare gör inlägg väldigt sällan. Det är helt enkelt för att man varken har turen, orken eller kapaciteten till att ta råsnygga bilder varje dag. När jag inte bloggar tappar jag bort er, vilket är fruktansvärt tråkigt, och jag känner att jag inte kan blogga om jag inte har en nytagen bild till varje inlägg. Jag undrar hur lessa ni är på himlar och egobilder som tagits i desperation bara av den anledningen. Det jag vill komma fram till är väl att om jag ska skriva om musik och vad jag tycker om saker och ting också så får ni inte sitta och tjura över att det inte är värsta proffsbilderna till allt. Jag vet dessutom att folk har klagat förut på att jag har haft för mycket text i min blogg. Jag ska försöka hitta en balans. Vi får väl se hur det går.

Jaja tänk lite på det där nu, så går vi ut i solen nu tycker jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback