I wish you got the flu so that I could take care of you

Såhär fantastiskt bra mår jag idag. Mitt huvud vill sprängas innifrån, jag kan inte andas, hela kroppen är alldeles matt och svag, och jag tror att min kropp försöker dränka mig i smyg. Myteri kallas det. Jag har ju världens bästa imunförsvar, jag är för awesome för att bli sjuk. Vad tusan är det som händer?

Om två dagar är det Umeå Open och imorgon är det en föreläsning som jag vill gå på jättemycket.
Det här känns väldigt hopplöst... ni får gärna muntra upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

I will call you Manboy!

2010-03-23 @ 22:40:31
URL: http://marshmillo.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara att BIta ihop! (syftar på biet på honungen. jag är så fruktansvärt rolig att du inte kan bli annat än munter)

2010-03-24 @ 07:05:30
Postat av: agnes,

eller är det kanske inte ett bi? I'm not GET(t)ING it!

2010-03-24 @ 07:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback