De säger "Du är tidlös", men de menar omodern

Det snurrar alldeles för mycket i mitt lilla huvud nu för tiden. Jag tror att jag tänker lite för mycket lite för ofta. Vad man kan göra med sin sista lovdag då är att grotta ner sig i seriekaraktärers problem som om de var det enda som fanns, och sedan se dem bli lösta. Sedan kan man spendera kvällen med att simma. Bara flyta runt i ett vakum liksom och rensa ut hela hjärnan. Fräscha upp den typ.

Jag skulle vilja vara fri ett tag till. Det skulle vara bra tror jag.
Att jag endast sovit 2 av de senaste 34 timmarna gör väl inte saken mycket bättre.
Men men... det brukar ju lösa sig i slutändan allting... liksom.
(och dessutom kan det vara lite vackert att vara instabil ibland, tycker jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback