Metaltown 2010 the movie

Jag tog mig friheten att göra en liten Metaltown-film. Nu låter det som megasats men det är det inte riktigt. Jag har helt enkelt bara lagt samman ett par korta klipp från festivalen för att visa er lite hur bra det var. Förlåt förlåt för den hemska kvalitén men hela härligheten är inspelad med min usla kompaktkamera samt mobilen. Se den ändå, tycker jag.

Jag var tvungen att dränka den kassa ljudkvalitén med bakgrundsmusik. Det blev introt från Bullet For My Valentine's The Poison. Den låter lite dyster, men känslan blev ganska fin ändå tycker jag. Dyster var det i alla fall inte. Varför valde jag då den låten?  Det var den enda instrumentala låt jag hade på datorn helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vill tillbakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

2010-06-22 @ 19:32:18
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback