board pt.1

Balansen

Bli inte för charmade av mina supersnygga ben och fötter nu va? (åh mongotår<3).

Jag har länge velat vara longboardare. Jag blir alltid så avundsjuk på coola personer som åker longboard. Dessutom känns det som att det skulle vara ganska praktiskt med tanke på hur fruktansvärt långsamt jag går. Kanske kan jag glida runt i jämn takt med alla andra liksom. Jag har i alla fall bestämt mig för att ta tag i problemet! och när är bättre tid att börja prova på lite balans än en söndagsnatt? Till exempel har jag hittils lärt mig att jag inte ska stå som jag står på bilden, och att byta viktplaceringen. Jag snurrar just nu runt härinne och tycker att jag är grym, dock kanske jag skulle försöka prova att göra samma sak utan att flaxa runt som en kyckling samtidigt. Första nedförsbacken lär bli ganska intressant.

(skateboarden på bilden är förresten gjord av min farsa när han var i min ålder, coolt tycker jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback