She said: "Oh don't you feel so down"
















Något som är fint är att läsa böcker med benen lodrätt. Jag vet inte riktigt varför, men man känner sig lite finurlig. Som någon i en Astrid Lindgren-bok ungefär.

Just nu sitter jag och funderar över vad som hände med solen, och så får jag lite deja vu över det här inlägget, men jag vet helt klart att jag den här tog bilden alldeles nyss, så det är bara inbillning såklart.

Sedan tänkte jag höra vad ni tycker om att jag har flyttat datum/tid och länkarna. Jag funderar på om det blev lite för rörigt, och sen tänkte jag att jag kanske ska ta bort rubrikerna helt. Vad säger ni om det? Jag tror att det kan bli fint, men jag tycker inte om att ta sådana här beslut själv, så snälla tyck något :).

nah jag gjorde så ändå. finfint tycker jag.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback