Music when the lights go out

Ja nu är vi här igen. Klockan är ungefär exakt samma sak som igår. Idag tänkte jag bjuda er på en liten spellista. Den har precis bestämt sig för att vara färdig. Konceptet är: 1(!) låt från varje bra artist/band. Alltså en best of the best helt enkelt. Jag medger att jag har tagit en massa band som jag egentligen inte är så inne i längre, och tappat några bättre på vägen, men så går det. Det är ganska varierat här i. Eller Nils säger att det är stor skillnad på genrerna, men att de är få och att allt inom sin genre låter exakt likadant i min spellista. Till sådana hemska utlåtanden svarar jag såhär:

Klicka på vinylskivan nu för min ultimata spellista! och snälla använd shuffle.

(och ja ni har märkt att jag älskar vinylskivor, och ja ni får hela mitt arkiv av vinylskivsbilder, OCH ja de är alla på Led Zeppelin-skivan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback