I bet you just can't keep up with these fashionistas

Agnes säger då och då att jag ska göra ett videoinlägg på hur jag sminkar mig.
Eftersom jag är man of the people så har jag slängt ihop en filmsnutt.

Hahaha ärligt så orkar jag inte folk som ba: tja kolla såhär tar jag på mig min mascara, precis som alla andra! :D
Nej precis. Så något äkta sådant här inlägg lär ni få se aldrig. :) och låt mig säga att kvalitéts kameror är min grej. och låt oss säga att jag hade väääääldigt lite att göra igår. imorgon är det tisdag och jag ska banne mig lyckas ta mig till skolan! så goodbye dator, hej framförhållning.

(Sen fick jag höra av Sanni att hon hade tagit det här seriöst, jag oroade mig lite för det, haha ska jag behöva poängtera det? okej då. det är inte seriöst, klart slut).

Kommentarer
Postat av: agnes,

kul att man kan se videoklippet

kul!

2010-01-25 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback