Forgive them even if they are not sorry

Amanda varnade för hickande bävrar och Maja sa:
- Det känns som att små små pysslingar kastar sten på oss!

Genom pysslingsten har jag begett mig till och från skolan för att äta gris och räkna tre mattetal. Jag känner att den här dagen gärna fått vara lite mindre meningslös. Jag drabbas av vinterdepressioner varje år, och den blir värre ju sämre vädret är.

En lista på saker som får mig att må bättre när det är så här värdelöst:

- Julian Casablancas album Phrazes for the young
- En massa varma täcken
- Kladdkaka
- En kram

Slut på listan


Hur ser eran lista ut?

Kommentarer
Postat av: Ronja

-allt ätbart

-fina bloggar

-att planera varje helg i förväg så man har något att se fram emot

-Håkan Hellström

2010-01-27 @ 18:04:16
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

låt mig få återkomma någon gång med en bättre lista, men för tillfället:



- varma mackor

- tjocksockar

- sista bandsläppen för House Of Metal

- dagdrömmar

- min kudde



DÄ ÄND. så ser det ut för tillfället iaf ;)

2010-01-27 @ 21:03:36
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback