Artvinyl

När man som jag förbereder sig för flytt mentalt så börjar man undermedvetet bli mer och mer intresserad av inredning. Det har jag blivit iaf. Det kan ju bero på att jag ska passa på att köpa helt nya möbler och dant och inreda ett helt fantastiskt rum som bara ska skrika OLIVIA!!!!!!!!! och coolhet. Min senaste upptäckt är det här:

ARTVINYL

Det är ramar gjorda för att visa upp sina snyggaste LP-skivor som konstverk på väggen.

Sådana här SKA jag bara ha. Det är så det är. Det kommer bli coolt nåt så sjukt. Vita på en helt svart vägg eller svarta på en helt vit vägg? Vad blir bäst? Vi chansar på det första tror jag. Åh så bra. Fruktansvärt snyggt eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: Sanni

DET KOMMER ATT BLI SNYGGT SOM FAN :D :D

2010-01-12 @ 11:46:19
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback