You're an addict to the audio

Jag tänkte mest bara meddela att det blir 5 dagars mediefasta den här veckan. Från och med inatt klockan 00.00 får jag inte läsa tidningar, titta på tv/film, använda internet (blogga!), ringa, svara på sms, spela tvspel, eller lyssna på musik! Det jag får göra är att svara i telefon och prata i 3 minuter om någon ringer, och läsa böcker.

Det känns oerhört jobbigt, men också lite spännande. Jag hoppas att jag kommer lära mig att jag faktiskt kan göra värda saker utan media, för just är jag oerhört beroende. Vi har planerat in bakkvällar, sleepovers och en massa annat fint så det kommer förhoppningsvis bli bra ändå.

Det känns jobbigt att behöva komma tillbaka till ett fullproppat bloglovin och en fruktansvärt låg statistik. (som för övrigt känns väldigt bra just nu). Ni kan väl kika förbi någon gång under veckan ändå bara för att göra mig glad? ♥

 

Till sist vill jag bara säga att jag satt och tittade igenom lite gamla bilder, och gud vad jag saknar att ha långt hår!

Se bara så fint! ♥ Har ni något tips på hårväxtmedel eller nåt så får ni gärna hojta till typ. Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback