UMEÅ O-P-E-N

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle ta och fixa biljett till årets UMEÅ OPEN!

Jag ska berätta att det här är vårens höjdpunkt år efter år. Haha. Ärligt talat, det är grymt.

Förra året var det The Hives, året innan det var det Mando Diao, och en massa annat najs såklart.

I år har vi på artistlistan bland andra Movits, Joel Alme och världens finaste KRUNEGÅRD.

KÄNNER MAN TAGGEN???? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Om ni vill har ni här en Umeå Open-playlist. Lyssna nu då.

 

Men det jag egentligen vill fråga är: Är det där ett hårigt ben på bilden ovanför?

What's up with that?


Kommentarer
Postat av: Agnes

åh, håriga ben. Mums!

2010-02-10 @ 13:33:24
URL: http://eskimapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback