Throwing a line out to sea to see if I can catch a dream

Det är så man vänder ett grovt underläge till vinst. En del kanske kanske hatar mig för min envishet, men ärligt talat så är jag grymt nöjd med den. Det är coolt att vara envis ju. Att inte ge vika, och härda ut tills man får det man är ute efter. Grymt eller hur? Ingen jante-lag här heller! Jag brukar vara sån. Jante-lagen = den enda lagen liksom. Men nej. Så ska det inte vara. Det har varit intressant att leva idag... typ... eller nåt. Jag har tex. lärt mig att jag kan vara både pigg och snabb om jag bara vill, och att min farsa har dålig filmsmak, men så länge Mr. Depp har plats på skärmen så kan man ju faktiskt härda. Stark insats, hemma utan ångest eller förlorad stolthet. Ah ibland är det tur för mig att jag är jag och inte någon annan. Nu låter jag självgod och dryg. Förlåt det är inte tanken. Tanken är att... man ska ta hand om sina rättigheter. Hahahah. Nu låter jag klyschig iställer, men sånt gillar vi, njaaa. Nej jag ska sluta nu innan det blir allt för svamligt.

Men även om jag mår psykiskt bra så håller inte min kropp med riktigt. Dessutom är det extremt kallt härinne.
Så jag tänker säga godnatt med en otroligt fin liten sång kallad She Had the World.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback