Festivaltrubbel

Guns 'N' Roses till Sweden Rock, Iggy & the stooges och Iron Maiden till Sonisphere, Regina Spektor och Babyshambles till Arvika, Rise Against till West Coast Riot, Muse och Jack Johnson till Roskilde, Shout out Louds, Lars Winnerbäck, Industri Royal & Melissa Horn till Storsjöyran, Kent och Krunegård till i princip varenda festival, och Peace & Love ligger ganska tunnt.

Mitt i allt detta ÅTERUPPSTÅR PIER PRESSURE efter två års återhämtning efter debuten 2007. Då var jag mäkta avundsjuk på att jag inte var där bland många av mina favoritband. I år är det hittils bara en bunt svenska band släppta och så HIM. Förväntningarna är större än hoppet.

Jag är förvirrad och har grov beslutsångest.
Hur är det med er? Har ni lyckats bestämma några festivalplaner än?

Nej nu ska jag bege mig iväg och spela lite egen musik. Senare aligatorer.

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jag tycker att du och jag kan åka till yran bo på camping men äta gott och duscha hos min faster sen leka rövare på natten!

2010-02-15 @ 19:00:48
URL: http://sannibananni.blogg.se/
Postat av: Amanda

HOUSE OF METAL!!!

Hehe, sen kanske Pdol :)

2010-02-15 @ 20:37:42
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback