Dag 06 - Mitt favoritminne


Mitt favoritminne


Som sagt är mitt minne inte allt för bra, men det finns en hel del fina saker som etsar sig fast. Sen har jag dessutom mina bilder att backa upp mig med. (Om jag har en bild av ett tillfälle kan jag komma ihåg i princip allt från den händelsen, och det är delvis därför jag hamnat i fototräsket). Jag älskar att resa, att se världen, så det absolut bästa som hänt mig måste varit när jag och pappa for till New York en weekend. För New York måste vara den bästa staden någonsin tror jag. Det var 4 dagar av skräpmat på små hak, fika på Starbucks, promenader längs utkanten av Manhattan förbi Frihetsgudinnan, neonljus och ja ni vet allt det där. Kandidat två är Paris. Det hör ni ju bara. Frankrike. Men jag tror att jag var lite för liten för att uppskatta det ordentligt då.

Kommentarer
Postat av: agnes,

haha kan jag sluta känna dig bra och ändå tycka det är svinkul att läsa varje dag

2010-12-22 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback