Dag 04 - Mina drömmar


Mina drömmar

Jag vill påstå att jag är en drömmare. Jag fantiserar ihop en hel framtid om Franska Rivieran, dansandes med någon med fina skor, en lägenhet med en fin balkong. Det mesta hinner dock knytas ihop till realism innan det lämnar mitt tankspridda huvud.

Jag brukar tycka att man ska ta det mesta som det kommer. För många planer gör ofta det hela mycket mer komplicerat. Visst är det bra med mål, men man får inte bli för bunden. Då missar man mycket på vägen. Det jag vet är att jag vill hinna uppleva så mycket som möjligt. Jag vill se så många städer som jag bara hinner, jag vill äta så många olika sorters maträtter jag bara orkar, jag vill lära mig så många nya saker så att huvudet nästan sprängs.
Om nätterna drömmer jag ganska mycket och kommer oftast ihåg det mesta. Det vanligaste är att jag drömmer om saker jag vet ska hända, hur de händer och hur fel det blir. Jag tror att jag ska ta det som ett tecken om att jag måste sluta oroa mig så mycket. Det brukar gå bra ändå i slutändan.
En fin låt om drömmare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Franska Rivieran

+

La mer - charles trenet

+

månsken

=

(Y)

2010-12-20 @ 12:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback