ain't you supposed to come and take away these blues?





Imorgon är jag ensam om att vara ledig, men jag är så rastlös att jag skulle kunna spy. Så rastlös att jag bloggar uppenbarligen. Tänkte dra igenom Finding Neverland eller kanske Man on the moon igen, men jag har lite för dåligt tålamod för att se en hel film själv. Helgen har varit fin, och lång. Passar kanske bra att lägga sig tidigt för en gångs skull.

En blixt i tidig julklapp. Då den inbyggda i kameran är trasig känns det bra att äntligen kunna använda den överhuvudtaget i vintermörkret. Jag vet inte riktigt vad jag ska fota direkt men det känns ändå bra att det faktiskt dyker upp något på displayen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback