and it was your heart on the line

Tänkte bara kika in och kolla hur livet i datorn rullar numera. Visst är det skönt att vara lite datorfri men nu börjar det bli lite jobbigt om jag ska vara ärlig. Hursomhelst så förväntas vi få internet och tv någon gång innan helgen, vilket känns superbra. (Sitter just nu hos pappas kompis, pappa snyltar på tvn och jag på internet).

Förresten så funderar jag på att skaffa mig en polaroidkamera. Jag har alltid kännt att bilder, foton, är det mest ärliga som finns. Ord kan ljuga, både talade och och nedskrivna, tankar kan ljuga, men det kan inte foton. De fångar vad som verkligen sker. Eller åtminstone har det varit så. Nu för tiden kan ju allting redigeras, men om jag skaffar mig en riktig polaroidkamera så blir det ärligt och rent. (Dessutom är det råcoolt). Låter bra va? Det tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag har också funderat på sånt! dock så är det dyrt som faaaaaaaen att köpa korten i dem :( :(

2010-04-04 @ 20:15:46
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback