helvetet

Svenska - Peronligt brev - v.19 (?)
HK - Bostadsekonomi - 3 delar - Mån v.22
No nationella - Biologi - Mån v.22
So prov - Buddhism - Tors v.22
No - Fysik - Hemuppgift (uppsamling) - v.22
Svenska - Praoredovisning - v.22
Eng - Eget projekt - 2 delar (1 grupp, 1 egen) - v.22, v.23 (?)

Bild - Reklam (grupp) - v.23
Bild - Egen uppgift - v.23


SKA JAG NÄMNA ATT JAG INTE HAR BÖRJAT PÅ NÅGON AV MINA UPPGIFTER?. IMORGON ÄR DET KULTURNATTA. HALLÅ? Asså vafan? Jag måste ta mig i kragen. Jag kan inte ha det såhär. Nu ska börja uppifrån och så ska jag reda ut det här. Jag MÅSTE. Även fast jag hatar plugg. Det kanske märks? NÅ.

Men fuck mej, stäng av internet då förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback