Ryan Sheckler

jag glömde nämna att jag såg på Cribs igår. till mitt försvar fanns det inget på tv.. och ja ni vet hur trevligt det var för mig igår så tänk på det. iaf de visade Ryan Sheckler's hus. herregud den lilla brat jäveln. okej okej han är duktig som fan, men på vadå? skateboarding? det är väl ändå ingen merit? han är 19 år och bor i sitt egna jävla megahus med en tv-apparat i varje rum, hemmabio SPONSRAD av Panasonic. gym på baksidan av huset. en sjuhelvettes utsikt. TRE bilar, varav den ena en inte fullt så dålig merca. han är 19 ffs. tänk om jag fick leva så om tre år? skulle inte mitt liv vara ganska ultimat då? bortskämnda jäääävel. sen att han är snygg och sånt kan vi stryka.

asså okej jag låter som en tönt som hatar kändisar. jag gör inte sånt. jag hatar inte folk jag inte känner, men iblaaaaand är livet lite orättvist. jag tycker han ska skänka lite pengar.. typ till afrikabarn och mig.

(ni har märkt att jag börjar gilla att skriva sjuhelvettes? jag vet inte varför. det är ett sjukt fult ord. 7kt fult. alla som skriver 7kt är ochså äckliga. (på allvar.))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback