ohgod

MED HERREGUD! Det är inte bara jag som ska ta mig i kragen. Förstod inte min morbror när jag sa att jag ska läman in mitt arbete på måndag? Förstod han inte när jag sa att uppgiften var i tre delar och att jag behövde att han svarade på den första? Förstod han inte att jag har världens panik nu eftersom han lovade att hjälpa mig i helgen och ändå inte har gjort det? Jag har inga svar, kan inte göra något och ska lämna in imorgon. Jag kommer alltså att dö. Fan.

Ja jag vet att jag borde haft bättre framförhållning och inte förlitat mig på en person de allra sista dagarna, men jag är stressad , det är varken tids- eller energikrävande frågor, och han lovade att hjälpa mig. Det märks att vi är släkt. Är vi det förresten? Ja lite, men bara på det planet märks det.

Jag borde frågat någon på mammas sida av släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback