Kulturnatta 09 i bild och film

Jag hade min skräpkamera, ljuset sög, och det var en massa folk ivägen överallt, men efter en liten redigering besultade jag att några av bilderna var visningsdugliga. Så scrolla och njut.

Industri Royal spelade akustiskt på Schmäck Kompaniet

Lovisa drog med mig på modevisning, men ser själv lite skeptisk ut.
Hon förstod nog att hon var snyggare än modellerna.

Captain Longshot spelade en av sina tre spelningar på Apberget-scenen.

Alannah Myles kom hela vägen från Kanada och spelade tråkig musik

Sorry, Let's Bowl! vann som tidigare nämnt Musik Direkt och fick spela på stora scenen

Stämningen var ultimat inne på Schmäck när alla stämde in i Location Location Location och Captain Longshot's Mean Machine Beauty Queen går alltid hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback